torstai 4. lokakuuta 2012

And we'll never change, no matter the weather



joskus tuntuu vaan siltä, että aikaa on paljon, ja mietit jo mitä kaikkee ehditkään tehdä. Loppujen lopuks heräät siihen todellisuuteen, että kaikki käytettävä aika on just valunu sun sormies läpi, ja et oo saanu mitään aikaseks.
Noin käy mulle aika usein. Nytteki on tet-viikko ja olin justiisa melkein koko viime viikon poissa koulusta koska olin kipeenä - tosin vieläkii tämmöne armoton kurkkukipu+köhä. Tetissä on sentää rentoo ! Oon päiväkodissa eskareitten kanssa, ja ne on tosi mahtavii tyyppejä♥
Ja nyt oon huomannu, että en ole saanut aikaseksi koskea ollenkaan koulutavaroihin, tai tehä jotain kotihommia, koska oon laittanu ne tän taudin piikkiin, etten jaksa. Ehkä ensiviikolla tajuan taas että ois kannattanu avata niitä kirjoja vähä aikasemmin.. kokeessa sitte taas loistetaa !


Hienoa, nyt meiän perheessä on toinenkin jalkavammainen tapaus. Nimittäin meiän yks koira on nyt jalkapakettisena tuolla makoilemassa. Kauheeta kattoa ku toinen on ihan apaattinen. Se oli metässä, ja sitten johokii tosi terävää juossu, koska jalassa syvä haava ja pari jännettä poikki. Lääkärissä niitä oli sitte pitäny tikata ja kursii jotenki lihasta ja vetää niitä jänteitä ja jotaa. Voihan :c
Kaks viikkoo ainakii lepoo sillekki - kui tää kuulostaa siltä et tämmöne jalkavammasuus riivaa meitä, whos next ?
Äitin kanssa ahkeroitii tossa yhessä ja tehtii erilaisii pizzoja ja sit paistettii patonkia. Nams! :)

- emma 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti