sunnuntai 9. syyskuuta 2012

riippuvuus

^toi otsikko kuulosti kyl pahalle :D mut kuitenki, nyt on lääkärissä käyty ja jalka diagnosoitu. makasin röntgenissä ja lääkärin pöydällä. myös paikallinen kyläjuoppo tuli juttelemaa lääkärissä mulle. ''pelaatko koripalloa?'' ''en'' ''aijjaa no mie tota joo niii''. huhhuh. oli vähä pimee tyyppi. :D mun nenä ei meinannu kestää sitä hajua, oliha se nii vallottava ! ''on mulla vaimo, mut en tiie missä se on. ei olla nähty pitkää aikaa. iha hyvä vaa''. onnea niille, joitten elämä tulee menemää tommoseks viinahuuruseks paskaks, kannattaa alottaa jo nuorena :) 
 palatakseni asiaan, oon nyt täydellisessä levossa ja liikuntakiellossa. polvessa ei oo  mitää murtumia - onneksi. pehmytkudosvamma. kaks viikkoo lepoo, mieluiten neljä. 
hienosti menee koko loppukausi täs sivu suun. jes<3 mun tekis nyt jo mieli juosta ilman kipua ja kovaa  ja nauttia joka askeleesta tuolla ihanan syksyisessä ilmassa, ja haistella sitä syksyn tuoksua ja värejä.
ai kuinnii liikuntavierotusoireet? kyl sen huomaa ku jotaa on tehny koko aika, ja sit sitä ei voi tehä ni miltä tuntuu tai mitä jää jälelle.. en tiie mite tuun kestämää, tämmöset loukkaantumiset ei sovi mulle
taianki olla  riippuvaine urheiluu. 
tällee useemman päivän jälkee, tää jalka on vieläki kipee. mua pelottaa et se ei parane ikinä.. tai et en voi jatkaa urheilua täysillä.. vaik oon ollu levossa ja en oo tehny mitää.. ehkä panikoin liikaa? tai sit siin on jotaa vakavampaa..? :s huhhuh
suunnittelin, et voisin alottaa ampumahiihon, tai ampumasuunnistuksen. ekaan löysin nyt jo paikan mis vois treenata ! ainut et se hiihto ei oo nii mun juttu mut ainaha voi kokeilla ;)  no mutta, en tiie mistä tää urheiluinnostus oikein kumpuaa..  kuha tää jalka tulis kuntoo :p valmentajakii ois iha jees...
älkää ottako vakavasti, lapsi on terve ku se leikkiii
mua ärsyttää iha sikana semmoset ihmiset jotka jaksaa jauhaa jotaa vanhaa juttuu. kui rasittavaa :__:
ja sit ne kauppojen epäystävälliset myyjät, jotka näprää kynsiää tai jotaa muuta vastaavaa, tai vastaa tosi nasevasti kysymyksii, tai hylkää asiakkaan kesken palvelun ja avun tarpeen. anteeks vaa mut miks pitää mennä asiakaspalvelu hommii töihin, jos ei tuu olemaa ystävällinen ja mukava? okei, jokaisel on ne pahat päivät, mut se pitäs onnistuu sulkemaa pois edes työskentelyn ajaks. että jos tunnistatte ittenne tosta, ni kysykää iteltänne ootteko oikeessa ammatissa - kiitos :) 
ps. meilläki oli koulukuvaus ja must tuntuu et se meni perseellee... :D:D:

-emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti