sunnuntai 2. syyskuuta 2012

tuo mulle lämpöö, vie mut aurinkoon !

reissaamista. kiirettä. jalkavammaisuutta. suunnistusta. bussimatkoja. tanssimista. kavereita. kisoja. valokuvausta. koulua. läksyjä. väsymistä. ai kuinnii oon ollu kiireinen....?

tässä kotiuduin eilenSveitsistä ! :--) olipa pikainen reissu sitten siellä ! no ei, iha Hyvinkäältä koululiikuntaliiton suunnistuskisoista ( ja se paikan nimi oli Sveitsi, Pinja luuli et olin oikeesti Sveitsissä...:) ). hohhoijjaa, tuloksena on nyt se että kävelen ku pingviini ja oon hidas ku etana - eli jalka on ihan paskana. ei kestäny ei.... hyvä et henkilökohtasekisa sain veettyy loppuu, ja seki huonol menestyksel, mut minkäs teet ku et voi juosta kovempaa ku sattuu nii paljo.. viestikillpailun jätin sit iha suosiolla välii.
 mun kisakausi tais nyt olla tässä... hieman etuajassa päättyneenä. voitte arvata mille miust tuntuu.. maanantaina sitten lääkäriin kauhulla, et mikä on tuomio tän jalan suhteen :) eihä siin ku ei meinaa saaha jalkaa ees alle ku nousee ylös ja sit sattuu iha hitosti. tosin nyt tänää ollu vähä parempi, ku oon pitäny sitä kylmässä.

ja mitäs, en oo tottunu vieläkää kouluuu, ja oon jääny jälkee koska oon ollu kisamatkoilla... + oon vissii tulossa kipeeksi.

pahoittelen, banneri tulee jossaa vaihees, kuha ehtisin väsäilemää näiltä kiireiltä :)

xo emma


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti